Zníženie dane z príjmov spracovaním vyúčtovaní pracovných ciest

Klient nás informoval o cestách, ktoré realizoval za účelom výkonu podnikania. Zabezpečili sme vypracovanie príkazov pracovných ciest a následných vyúčtovaní pracovných ciest za 15 € mesačne.

Zavedenie elektronického odovzdávania a archivovania dokladov

Novelu zákona sme využili vo svoj prospech a v prospech klientov. Doklady nám klienti odovzdávajú cez cloud prostredníctvom zdieľaného priečinku. Doklady sú vždy k dispozícii obom stranám – účtovníkovi aj klientovi a predchádzame tak ich strate alebo vyblednutiu kvôli pôsobeniu nepriaznivého prostredia (napr. vyblednuté bločky na palubovke auta). Klient bloček hneď po jeho obdržaní naskenuje do zdieľaného priečinka a originál dokladu môže zahodiť (ak ho nepotrebuje pre iné účely).

Prechod zo živnosti na s. r. o.

Klientovi sme navrhli zmenu právnej formy podnikania zo živnosti na spoločnosť s ručením obmedzeným. Klient uzavrel so spoločnosťou zmluvu o výkone funkcie konateľa s odmenou vo výške 100 €/mesačne. Podarilo sa nám tak znížiť výšku odvodov a obmedziť ručenie klienta do výšky nesplatenej časti základného imania spoločnosti.

Oslobodenie príjmu od dane

Po konzultácii s daňovým poradcom sme dospeli k názoru, že príjem z predaja nehnuteľnosti za podmienok, ktoré u klientky nastali, je oslobodený od dane a daňové priznanie nemá povinnosť podať. Situáciu sme riešili podaním dodatočného daňového priznania, kde sme požiadali o vrátenie daňového preplatku a zdravotná poisťovňa v ročnom zúčtovaní vrátila klientke celú sumu zaplateného poistného.

Udelenie plnej moci na komunikáciu s Finančnou správou

S klientom sme podpísali splnomocnenie, kde nám dal súhlas so zastupovaním pri elektronickej komunikácii s daňovým úradom. Sprocesovanie a naviazanie komunikácie bolo zahrnuté v mesačnom paušále klienta.

Máte záujem o naše služby?

KLIKNITE TU A KONTAKTUJTE NÁS